Skontaktuj się z jednym z naszych biur osobiście lub prześlij swoje zapytanie online.
Nasi pracownicy działają według sprawdzonych metod wdrożeniowych w oparciu o najlepsze metodyki wdrażania oprogramowania takie jak: PCM (IPMA), PMI, Agile, Scrum…..
Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn
Sage Symfonia 2.0 Handel wspomaga sprzedaż w firmie. Występuje w dwóch wersjach:
- w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu
- w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu
Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.
Do programu Sage Symfonia 2.0 Handel wydawana jest licencja Pervasive 12.
Łatwe przystosowanie programu do potrzeb Twojej firmy
- możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
- definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych;
- definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów;
- możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji)
Pełna obsługa magazynu
- obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów);
- możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy;
- pełna ewidencja stanów magazynowych;
- możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne;
- obsługa numerów seryjnych towarów
Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
- wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża;
- łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach;
- możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów;
- wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt;
- protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych;
- dokumenty kasowe: KP, KW;
- możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru;
- wystawianie dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień);
- możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP);
- obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień);
- udzielenie odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji;
- możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu;
- możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawieniem
Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
- tworzenie raportów kasowych;
- możliwość zlecania pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych;
- w ramach przelewów elektronicznych system pozwala na obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych. Istnieje również możliwość importu operacji bankowych;
- zarejestrowane dane pozwalają wypełniać i podpowiadać większość operacji bankowych;
- wystawianie przelewów własnych oraz rejestracja przelewów obcych;
- obsługa dowolnych form płatności – czeków, kart kredytowych, kompensaty;
- możliwość tworzenia dowolnej liczby rejestrów pieniężnych;
- rozliczanie należności i zobowiązań;
- obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie – z uwzględnieniem zmian kursów walut
Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży
- możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów);
- definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru;
- ustalanie indywidualnych cen i upustów dla kontrahentów na dany towar;
- możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów;
- zarządzanie promocjami okresowymi;
- możliwość prowadzenia cenników w walutach;
- pomoc w naliczaniu bieżących cen oraz wyznaczanie cen na podstawie poziomów marży lub narzutu;
- możliwość przeprowadzenia operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów
Szybki dostęp do potrzebnych informacji
- możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy w centralnej bazie;
- możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem;
- szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach wg różnych kryteriów;
- możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie narzędzi wbudowanych w program;
- możliwość uszeregowania i sortowania danych w zestawieniach
Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
- zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów;
- kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem;
- wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień;
- zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty;
- zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne;
- możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta;
- zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu;
- możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym);
- tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych;
- możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną;
- generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat
- automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość;
- możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość;
- przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel do programu Mała Księgowość
Rozszerzenia modułu Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Finanse i Księgowość, była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.
Detal to rozszerzenie przeznaczone do usprawnienia obsługi sprzedaży detalicznej. Skierowany dla firm, które drukarkę fiskalną podłączoną do zwykłego komputera lub laptopa wykorzystują jako urządzenie fiskalne.
Najważniejsze cechy i funkcjonalności:
- formatka sprzedaży detalicznej – jest to okno zaprojektowane specjalnie pod specyfikę pracy sprzedaży detalicznej
- możliwość rejestrowania otrzymania zapłaty w podziale na bony, gotówkę i kartę płatniczą (multipłatności)
- rozszerzone (w stosunku do Sage Symfonia Handel) uprawnienia użytkowników, pozwalające dodatkowo ograniczyć użytkownikowi dostęp do funkcjonalności programu
- możliwość wykonywania pewnych operacji po autoryzacji użytkownika z większymi uprawnieniami
- dedykowany raport rozliczający pracę kasjera
- rozszerzenie dotychczasowej funkcjonalności promocji okresowych o możliwość definiowania promocji zależnych od ilości (np. „trzecia sztuka za pół ceny”)
- zbiorcze księgowanie paragonów – możliwość przesłania do Sage Symfonia Finanse i Księgowość całej dziennej sprzedaży jako jeden dokument zbiorczy
Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów:
- e-Dokumenty
- e-Deklaracje
Dzięki modułowi e-Deklaracje:
- automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
- łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
- wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.
Dzięki modułowi e-Dokumenty:
- skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
- bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
- automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
- stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
- wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
- zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalnościprogramu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.
- dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
- predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
- możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
- dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;
Zalety
- umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
- pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
- oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów
Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.
Dzięki Sage Connect:
- użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
- ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
- użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
- naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
- proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.